close

 

 

Another daybreak 另一個破曉

Another dawn to waste away 另一個黎明被浪費掉

Another struggle in vain 另一個無效的掙扎

Out of the empty 走出空虛

From out the void to die again 走出空無再死一次

What is the reason, the gain 為什麼, 又一次

Somebody let me out, Ill pay the toll 有個人離開我, 我將付出代價

Somebody free me from this hell and deliver my soul 有個人由地獄釋放我和靈魂

Lost in forever 永遠的迷失

In a world of shattered skies 在一個天空粉碎的世界

I am reaching for my life 我讓我生活

Lost in forever 永遠的迷失

While the centuries fall apart 當百年時間分崩離析

I am searching for my heart 我尋找我的心

Lost in forever 永遠迷失

Is this a nightmare 這是一個夢魘嗎?

Am I in someone elses dream 我在某人的夢中嗎?

Give me a soul to redeem 贖回我的靈魂去

Is this the after 這是後來

An ever endless world of pain 一個無止境的痛苦世界嗎?

To drive the faithful insane 去驅使我真的瘋了

Somebody let me out, Ill pay the toll 有人離開我, 我將付出代價

Somebody free me from this hell and deliver my soul 有個人由地獄釋放我和靈魂

Lost in forever 永遠迷失

In a world of shattered skies 在一個天空粉碎的世界

I am reaching for my life 我讓我的生活

Lost in forever 永遠的迷失

While the centuries fall apart 當百年時間分崩離析

I am searching for my heart 我尋找我的心

Lost in the vast of eternity 永遠的迷失在巨大的永恆中

Nowhere to go, no one to be 沒地方可去, 沒一個人可傾訴

Trapped in the silent infinity 困在無限的死寂中

Forever yearning, never free 永遠的渴求, 無法解放

Lost in forever 永遠的迷失

In a world of shattered skies 在一個天空粉碎的世界

I am reaching for my life 我讓我的生命

Lost in forever 永遠的迷失

While the centuries fall apart 當百年時間分崩離析

I am searching for my heart 我尋找我的心

Lost in the vast of eternity 迷失在巨大的永恆裏

Nowhere to go, no one to be 沒地方可去, 沒人可以傾訴

Trapped in the silent infinity 困在無限的寂靜中

Forever yearning, never free 永遠的渴求, 無法解放

Lost in forever 永遠的迷失

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()