close

Haddaway - What Is Love 愛是甚麼?

What is love? 愛是甚麼?
Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more  不要再傷害我

Baby don't hurt me, don't hurt me 寶貝不要傷害我, 不要傷害我
No more 不要再傷害我
What is love? 愛是甚麼?
Yeah

I don't know why you're not fair 我不知道為何妳不平等對待
I give you my love, but you don't care 我給妳我的愛, 但是你不在乎
So what is right and what is wrong? 所以甚麼是對的甚麼是錯的
Gimme a sign 給我一個提示

What is love? 愛是甚麼?
Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我

What is love? 愛是甚麼?
Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我

Oh, I don't know, what can I do? ㄡ, 我不知道我能做甚麼?
What else can I say, it's up to you 我能再說些甚麼, 一切取決於妳
I know we're one, just me and you 我知道我們是一對, 只有我和妳
I can't go on 我無法繼續

What is love? 愛是甚麼?
Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我

What is love? 愛是甚麼?
Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我

What is love? 愛是甚麼?
What is love? 愛是甚麼?
What is love? 愛是甚麼?
Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我

I want no other, no other lover 我不需要其他的人, 不要其他的愛人
This is our life, our time 這是我們的生活, 我們的時間
We are together I need you forever 我們再一起, 我需要妳直到永遠
Is it love? 這是愛嗎?

What is love? 愛是甚麼?
Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我

What is love? 愛是甚麼?
Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我

Yeah, yeah, (woah-woah-woah, oh, oh)
(Woah-woah-woah, oh, oh)

What is love? 愛是甚麼?
Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我

What is love? 愛是甚麼?
Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我

Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我

Baby don't hurt me 寶貝不要傷害我
Don't hurt me 不要傷害我
No more 不要再傷害我
What is love? 愛是甚麼?

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()