close

不管是個人社會或國家, 都需要正能量的灌注

年輕人需要被鼓勵而不是要被寵被唱衰

營造美好的台灣, 媒體責任重大

就事論事不要跨大其詞

話說回來

年輕是指心境而非年紀

透過有夢與不斷的學習

才能保持生命的彩度與活力

那個字是愛

能讓情感爆發

Rachel Platten - Fight Song  戰鬥歌

Like a small boat 像一搜小船
On the ocean 在大海上
Sending big waves 送來一個巨浪
Into motion 進入搖搖擺擺
Like how a single word 像為何只有一個字
Can make a heart open 就可以打開心胸
I might only have one match 我也許只有一個吻合
But I can make an explosion 但是我可以做出一個情感爆發

And all those things I didn't say 所有那些事我沒說
Wrecking balls inside my brain 像顆鐵球猛擊我的腦海
I will scream them loud tonight 今夜我將對他們大聲尖叫
Can you hear my voice this time? 這次妳能聽到我的聲音嗎?

This is my fight song 這是我的戰鬥歌
Take back my life song 拿回我生命的歌
Prove I'm alright song 證明我很好的歌
My power's turned on 我的能力打開
Starting right now I'll be strong 由現在開始我將非常強壯
I'll play my fight song 我將演奏我戰鬥歌
And I don't really care if nobody else believes 我沒有真正在意假如沒人相信我
'Cause I've still got a lot of fight left in me 因為我仍然留下許多戰鬥意志

Losing friends and I'm chasing sleep 失去朋友和失眠
Everybody's worried about me 每一個人都為我憂慮
In too deep 非常深
Say I'm in too deep (in too deep)說我陷入太深(太深)
And it's been two years I miss my home 已經兩年我想念我的家
But there's a fire burning in my bones 但是有一把火燃燒我的骨頭
Still believe 仍然相信
Yeah, I still believe 耶, 我仍然相信

And all those things I didn't say 那些我沒說的事情
Wrecking balls inside my brain 像顆鐵球猛擊我的腦海
I will scream them loud tonight 今夜我將對他們大聲尖叫
Can you hear my voice this time? 這次妳能聽到我的聲音嗎?

This is my fight song 這是我的戰鬥歌
Take back my life song 拿回我生命的歌
Prove I'm alright song 證明我很好的歌
My power's turned on 我的能力打開
Starting right now I'll be strong 由現在開始我將非常強壯
I'll play my fight song 我將演奏我戰鬥歌
And I don't really care if nobody else believes 我沒有真正在意假如沒人相信我
'Cause I've still got a lot of fight left in me 因為我仍然留下許多戰鬥意志

A lot of fight left in me 留下許多戰鬥意志

Like a small boat 像一艘小船
On the ocean 在大海上
Sending big waves 送來一個巨浪
Into motion 進入搖搖擺擺
Like how a single word 像為何只有一個字
Can make a heart open 可以打開心胸
I might only have one match 我也許只有一個吻合
But I can make an explosion 但是我可以做出一個情感爆發

This is my fight song 這是我的戰鬥歌
Take back my life song 拿回我生命的歌
Prove I'm alright song 證明我很好的歌
My power's turned on 我的能力打開
Starting right now I'll be strong 由現在開始我將非常強壯
I'll play my fight song 我將演奏我戰鬥歌

And I don't really care if nobody else believes 我沒有真正在意假如沒人相信我
'Cause I've still got a lot of fight left in me 因為我仍然留下許多戰鬥意志

Now I've still got a lot of fight left in me 現在我仍然留下許多戰鬥意志

 

活捉火星來的網軍一個

火星仙子賴品妤.jpg

(圖說)新科立委賴品妤貼出cosplay火星仙子謝票。

活捉消波塊砲灰網軍一個

砲灰陳柏惟.jpg

立委當選人陳柏惟(右)12日騎單車謝票

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()