close

不管是不是教徒, 祝福大家平安業快樂

Abba - Money, Money, Money 錢, 錢, 錢

I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay 我沒日沒夜的工作, 為了付我該負的帳單
Ain't it sad 這很悲傷吧?
And still there never seems to be a single penny left for me 而且從未見過有一分錢留下來
That's too bad 那非常糟糕
In my dreams I have a plan 在我夢想中我有一個計劃
If I got me a wealthy man 假如我得到一個富有的男人
I wouldn't have to work at all, I'd fool around and have a ball 我將不必工作, 只要傻傻度日盡情狂歡

Money, money, money 錢, 錢, 錢
Must be funny 一定很有趣
In the rich man's world 在富有男人的世界
Money, money, money 錢, 錢, 錢
Always sunny 總是閃耀
In the rich man's world 在富有男人的世界
Aha aha
All the things I could do 我唯一能做的事情
If I had a little money 假如我有一些小錢
It's a rich man's world 這是富有男人的世界
It's a rich man's world 這是富有男人的世界

A man like that is hard to find but I can't get him of my mind 像那樣的男人很難找, 但是我心理無法得到他
Ain't it sad 這很悲傷吧?
And if he happens to be free I bet he wouldn't fancy me 假如他發生被放生了, 我請求他不要幻想我, 
That's too bad 這很糟糕吧?
So I must leave, I'll have to go 所以我一定要離開, 我將會出發
To Las Vegas or Monaco 到拉斯維加斯或者摩洛哥
And win a fortune in a game, my life will never be the same 由賭博贏得財富, 我的人生從此不一樣

Money, money, money 錢, 錢, 錢
Must be funny 一定很有趣
In the rich man's world 在富有男人的世界
Money, money, money 錢, 錢, 錢
Always sunny 總是閃耀
In the rich man's world 在富有男人的世界
Aha aha

All the things I could do 我唯一能做的事情
If I had a little money 假如我有一些小錢
It's a rich man's world 這是富有男人的世界

Money, money, money 錢, 錢, 錢
Must be funny 一定很有趣
In the rich man's world 在富有男人的世界
Money, money, money 錢, 錢, 錢
Always sunny 總是閃耀
In the rich man's world 在富有男人的世界
Aha aha
All the things I could do 所有我能做的事情
If I had a little money 假如我有一些小錢

It's a rich man's world 這是富有男人的世界
It's a rich man's world 這是富有男人的世界

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()