close

手臂肌腱發炎, 無法掛網

這首歌詞短, 看似簡單, 其實很難搞

a-ha - Take On Me 接受我

We're talking away 我們不斷地談論
I don't know what 我不知道甚麼
I'm to say I'll say it anyway 是我要說的, 但我不管如何繼續說
Today's another day to find you 今天是又再一天的找妳
Shying away 妳害羞走了
I'll be coming for your love, okay? 我會一直來求得妳的愛, okay?

Take on me (take on me) 接受我(接受我)
Take me on (take on me) 讓我高興(接受我)
I'll be gone 否則我將離開
In a day or two 在一兩天內

So needless to say 所以不需要多說甚麼?
I'm odds and ends 我說一些零零碎碎的東西
But I'll be stumbling away 但是我將會頹喪
Slowly learning that life is okay 慢慢學會人生還OK
Say after me 跟著我說
It's no better to be safe than sorry 畏縮安全不會比遺憾來的好

Take on me (take on me) 接受我(接受我)
Take me on (take on me) 讓我高興(接受我)
I'll be gone 否則我將離開
In a day or two 在一兩天內

Oh, the things that you say ㄡ, 妳說的那些事情
Is it life or just to play my worries away? 那是生命的意義或僅僅是讓我高興
You're all the things I've got to remember 妳是所有我要記得的事情
You're shying away, I'll be coming for you anyway 妳害羞地離開了, 不管如何我將會去找妳

Take on me (take on me) 接受我(接受我)
Take me on (take on me) 讓我高興(接受我)
I'll be gone 否則我將離開
In a day  在一天內
Take on me (take on me) 接受我(接受我)
Take me on (take on me) 讓我高興(接受我)

I'll be gone(Take on me)我將離開(接受我)
In a day(Take me on) 在一天內(接受我)
Take on me (take on me) 接受我(接受我)
Take me on (take on me) 讓我高興(接受我)
Take on me 接受我

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()