Michael Jackson - You Are Not Alone 妳不孤獨

Another day has gone 另外一天又過了
I'm still all alone 我仍然很孤獨
How could this be 為何會這樣
You're not here with me 妳沒在這裡跟我在一起
You never said goodbye 妳從未說再見
Someone tell me why 有人可以告訴我為什麼?
Did you have to go 妳一定要走嗎?
And leave my world so cold 這麼無情地離開我

Everyday I sit and ask myself 每天我坐下來問我自已
How did love slip away 為何愛會這樣溜走
Something whispers in my ear and says 有個聲音在我耳邊低語

That you are not alone 那是你並不孤獨
For I am here with you 因為我在這裡跟妳在一起
Though you're far away 雖然妳離我很遠
I am here to stay 我在這裡停留等妳

But you are not alone 但是你並不孤獨
I am here with you 我在這裡跟妳在一起
Though we're far apart 雖然我們分離很遠
You're always in my heart 妳總是在我的心裡
You are not alone 妳並不孤獨

Alone, alone 孤獨, 孤獨
Why, alone 為什麼? 孤獨

Just the other night 僅是另外一個夜晚
I thought I heard you cry 我想我聽到你的哭聲
Asking me to come 要求我去
And hold you in my arms 用雙臂抱住妳
I can hear your prayers 我可以聽到妳的祈禱
Your burdens I will bear 我將背起妳的負擔
But first I need your hand 但是首先我需要妳的手
Then forever can begin 然後才能開始永恆

Everyday I sit and ask myself 每天我坐下來問我自已
How did love slip away 為何愛會這樣溜走
Something whispers in my ear and says 有個聲音在我耳邊低語

That you are not alone 你並不孤獨
For I am here with you 因為我在這裡跟妳在一起
Though you're far away 雖然妳離我很遠
I am here to stay 我在這裡停留等妳

But you are not alone 但是你並不孤獨
I am here with you 我在這裡跟妳在一起
Though we're far apart 雖然我們分離很遠
You're always in my heart 妳總是在我的心裡
You are not alone 妳並不孤獨

Whisper three words and I'll come runnin' 低語三個字, 我就會跑過去
And I and girl you know that I'll be there 我和女孩妳知道我將到那裏
I'll be there 我將到那裏

That you are not alone 你並不孤獨
For I am here with you 因為我在這裡跟妳在一起
Though you're far away 雖然妳離我很遠
I am here to stay 我在這裡停留等妳

For you are not alone 因為你並不孤獨
I am here with you 我在這裡跟妳在一起
Though we're far apart 雖然我們分離很遠
You're always in my heart 妳總是在我心裡

For you are not alone (you are not alone) 因為你並不孤獨( 你並不孤獨)
For I am here with you (I am here with you) 因為我在這裡跟妳在一起( 我在這裡跟妳在一起)
Though you're far away (though you're far away) 雖然妳離我很遠( 雖然妳離我很遠)
(You and me) I am here to stay (你和我) 我留在這裡等妳

For you are not alone (you are always in my heart) 因為你並不孤獨( 妳總是在我心裡)
For I am here with you though we're far apart 因為我在這裡與妳在一起雖然我們分開很遠
You're always in my heart 妳總是在我心裡

For you are not alone not alone, oh 因為妳並不孤獨, 不孤獨

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()