close

Endless Love - Diana Ross & Lionel Richie 無止境的愛

My love, there's only you in my life 我的愛, 只有妳在我生命裡
The only thing that's bright 這僅有的光明

My first love, 我的初戀
You're every breath that I take 妳是我的每一個呼吸
You're every step I make 妳是我走的每個步伐

And I, I want to share 而且我, 我要和你分享
All my love with you 和你分享我所有的愛
No one else will do 沒有其他人可以做

And your eyes, your eyes, your eyes 妳的眼睛,  妳的眼睛,  妳的眼睛
They tell me how much you care 妳的眼睛告訴我, 妳多麼在意我
Ooh yes,
You will always be 妳將總是
My endless love 我無止境的愛

Two hearts, 兩顆心
Two hearts that beat as one 兩顆心跳動好像一顆
Our lives have just begun 我們的生活才剛開始

Forever (Oh)
I'll hold you close in my arms 我將用雙手抱緊妳
I can't resist your charms 我無法拒絕妳的魅力

And love, oh love 而且愛, ㄡ愛
I'll be a fool for you I'm sure  我確定我為妳變成了笨蛋
You know I don't mind (Oh) 妳知道我不介意
You know I don't mind 妳知道我不介意

'Cause you, 因為妳
You mean the world to me (Oh) 妳對我而言就是全世界
I know I know 我知道 我知道
I've found, I've found in you 我已經發現 我已經在妳身上發現
My endless love 我無止境的愛

Ohh
Boom, boom,
Boom, boom, boom boom, boom,
Boom, boom, boom boom

Oh, and love oh, love Oh, 而且愛 oh, 愛
I'll be that fool for you I'm sure, 我確定我為妳變成了笨蛋
You know I don't mind 妳知道我不介意
Oh you know I don't mind ㄡ妳知道我不介意

And, yes 而且是的
You'll be the only one 妳將是我的唯一
'Cause no one can deny 因為沒有人可以否認
This love I have inside 我的內心有這個愛
And I'll give it all to you 我將全部給妳
My love, my love, my love 我的愛我的愛我的愛
My endless love 我永無止境的愛

 

Endless Love (1981) - Official Trailer

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()