Lagu Barat Sedih Avril Lavigne - When you're Gone 當你離開了

I always needed time on my own 我總是需要有自己的時間
I never thought I'd need you there when I cry 我從沒想過, 當我哭的時候我需要你在那裏
And the days feel like years when I'm alone 當我孤獨的時候覺得度日如年
And the bed where you lie 妳躺過的床
Is made up on your side 假裝躺在你身旁

When you walk away I count the steps that you take 當妳走開, 我計算妳走幾步路
Do you see how much I need you right now? 妳了解我現在多麼需要妳嗎?

When you're gone 當妳離開了
The pieces of my heart are missing you 我碎裂的心想著妳
When you're gone 當妳離開了
The face I came to know is missing too 我也想念著我熟悉的面孔
When you're gone 當妳離開了
The words I need to hear to always get me through the day 我需要聽的話總是讓我能度過一天
And make it OK 讓它變OK
I miss you 我想念妳

I've never felt this way before 以前我從未有這樣的感覺
Everything that I do reminds me of you 每件我做的事情都讓我想起妳
And the clothes you left, they lay on the floor 妳留下的衣服, 還丟在地板上
And they smell just like you, 他們聞起來就像妳
I love the things that you do 我喜歡妳做的每一件事

When you walk away 當妳走開
I count the steps that you take 我計算著妳走幾步路
Do you see how much I need you right now? 妳能了解現在我有多麼需要妳嗎?

When you're gone 當妳離開了
The pieces of my heart are missing you 我碎裂的心想著妳
When you're gone 當妳離開了
The face I came to know is missing too 我也想念著我熟悉的面孔
When you're gone 當妳離開了
The words I need to hear 我需要聽的話
To always get me through the day 總是讓我能度過一天
And make it okay 讓它變OK
I miss you 我想念妳

We were made for each other 我們能為對方做
Out here forever 永遠離開這個情境
I know we were, yeah, yeah 我知道我們做得到
All I ever wanted was for you to know 所有我需要是要讓妳知道
Everything I do, I give my heart and soul 每一件我做的事, 我給出我的靈魂和心
I can hardly breathe, I need to feel you here with me, yeah 我難以呼吸, 我需要感覺到妳跟我在這裡

When you're gone 當妳離開了
The pieces of my heart are missing you 我碎裂的心想著妳
When you're gone 當妳離開了
The face I came to know is missing too 我也想念著我熟悉的面孔
When you're gone 當妳離開了
The words I need to hear will always get me through the day 我需要聽的話總是讓我能度過一天
And make it OK 讓它變OK
I miss youI miss you 我想念妳

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()