Nightwish - Walking In The Air(Snowman) 走在空中

We're walking in the air 我們走在空中
We're floating in the moonlit sky 我們漂浮在月空
The people far below are sleeping as we fly

當我們飛翔時候, 人們遠在我們之下睡覺

I'm holding very tight 我握著你非常緊
I'm riding in the midnight blue 我騎乘在午夜的藍月下
I'm finding I can fly so high above with you 我發現我和你能飛得如此高

Far across the world 遠到環遊世界
The villages go by like trees 在樹梢飛越了村莊
The rivers and the hills 越過河流和山丘
The forests and the streams 森林和山泉

Children gaze, open-mouthed 小孩張開嘴巴凝視著
Taken by surprise 非常的驚訝
Nobody down below believes their eyes 在地上沒有人相信他們的眼睛

We're surfing in the air 我們在空中滑翔
We're swimming in the frozen sky 我們在冷凍的天空游泳
We're drifting over icy 我們飄過冰雪
Mountains floating by 飄過群山

Suddenly swooping low on an ocean deep 忽然間猛衝落在深海之上
Arousing of a mighty monster from its sleep 喚醒了一個強大的妖怪

We're walking in the air 我們在空中行走
We're floating in the midnight sky 我們漂浮在午夜的天空

And everyone who sees us greets us as we fly

每一個看見我們飛翔的人都跟我們打招呼

I'm holding very tight 我握得非常緊
I'm riding in the midnight blue 我騎乘在午夜的藍月下
I'm finding I can fly so high above with you 我發現我和你可以飛得如此的高

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()