close

 

Calum Scott, Leona Lewis - You Are The Reason (Duet Version) 你是我愛的理由

[Calum Scott:]
There goes my heart beating 我的心臟猛跳
Cause you are the reason 因為你是我愛的理由
I'm losing my sleep 我失眠睡不著
Please come back now 請妳現在回來

[Leona Lewis:]
There goes my mind racing 我的心一直在掙扎
And you are the reason 你是我愛的理由
That I'm still breathing 雖然我還活著
I'm hopeless now 現在覺得人生無望

[Calum Scott & Leona Lewis:]
I'd climb every mountain 我爬過每一座山
And swim every ocean 游過每一個海洋
Just to be with you 就僅是想要跟你在一起
And fix what I've broken 修復我造成的傷害
Oh, cause I need you to see ㄡ, 因為我需要見到妳
That you are the reason 那是因為妳是我愛的理由

[Leona Lewis:]
There goes my hands shaking 我的心不斷的震動
And you are the reason 你是我愛的理由
My heart keeps bleeding 我的心一直流血
I need you now, oh 我現在就需要你, ㄡ

[Calum Scott & Leona Lewis:]
If I could turn back the clock 假如我可以讓時光倒流
I'd make sure the light defeated the dark 我一定會讓光明戰勝黑暗
I'd spend every hour, of every day, oh 我願意花每個小時, 每一天, ㄡ
Keeping you safe, oh... 讓妳得到安全保護

I'd climb every mountain 我爬過每一座山
And swim every ocean 游過每一個海洋
Just to be with you 就只是為了跟妳再一起
And fix what I've broken 修復我造成的傷害
Oh, cause I need you to see ㄡ, 我需要見到妳
That you are the reason 你是我愛的理由

I don't want to fight no more 我不會再與妳爭吵
I don't want to hide no more 我也不想再躲起來
You are 妳是
I don't want to cry no more come back, I need you to hold me 我不要再哭泣, 回來吧, 我需要緊緊抱著妳
That you are the reason 你是我愛的理由
A little closer now, just a little closer now 有一點點接近了, 只有一點點接近
Come a little closer, I need you to hold me tonight 再靠近一點, 我需要今晚抱住妳

I'd climb every mountain 我爬過每一座山
And swim every ocean 游過每一個海洋
Just to be with you 僅僅是要跟妳在一起
And fix what I've broken 修復我造成的傷害
Cause I need you to see 因為我需要見妳
That you are the reason 妳是我愛的理由

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()