Dana Winner 
 

Dreams Made to Last Forever 做夢到永遠


Dreams made to last forever 做夢到永遠
I keep them safe and warm inside 我將夢保持安全與溫暖放在內心
Only to wake them one by one 只會將他們一個一個叫醒
Whenever time is right 不論何時只要時間對了

One million stars in heaven 一百萬個星星在天堂
One for every wish I made 一顆顆都是我所做的每個願望
The oldest dream is peace on earth 最久的夢想是希望世界和平
I know it's not too late 我知道這不會太晚

I know,
A brand new age is dawning 一個全新的世紀已露出曙光
Day by day, I feel the changes growing 一天天, 我感覺改變在變大
In people's eyes, a light is glowing 在人們的眼裏, 滿足的眼光也在變亮
'Cause through it all, 因為透過他們全部的人
there's one thing I've learned 有一個東西我學到了
And that's never to give up on a dream 那就是永遠不要放棄夢想

Dreams made to last forever  做夢到永遠
I keep them safe and warm inside 我將夢保持安全與溫暖放在內心
Only to wake them one by one 只會將他們一個一個叫醒
Whenever time is right 只要是在對的時間

One million stars in heaven  做夢到永遠
One for every wish I made  一顆顆都是我所做的每個願望
The oldest dream is peace on earth  最久的夢想是希望世界和平
I know it's not too late 我知道這不會太晚

Dreams made to last forever  做夢到永遠
I keep them safe and warm inside 我將夢保持安全與溫暖放在內心
Only to wake them one by one 只有將他們一個一個叫醒
Whenever time is right 只要是在對的時間

One million stars in heaven 一百萬個星星在天堂
One for every wish I made   一顆顆都是我所做的每個願望
The oldest dream is peace on earth 最久的夢想是希望世界和平
I know it's not too late  我知道這不會太晚

 

Yakuro - White... The Color Of Time

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 中文歌詞 heart
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()