close

從前從前, 有一個男歌手叫做貓王---艾維斯·普利斯萊, 據說粉絲瘋狂程度前無古人後無來者

很有磁性的聲音, 不知道奪走多少少女的心

Elvis Presley  Can't Help Falling In Love 貓王 無法控制不愛上妳

[Verse 1]
Wise men say only fools rush in 智者說只有笨蛋才會莽撞行事
But I can't help falling in love with you 但我無法控制的愛上妳
Shall I stay? Would it be a sin? 我要暫停嗎? 這是一個罪過嗎?
If I can't help falling in love with you 假如我無法控制地愛上妳

[Chorus]
Like a river flows 像河流的水
Surely to the sea 一定會流到大海
Darling, so it goes 親愛的, 都是這樣演的
Some things are meant to be 有些事情註定會這樣的

[Verse 2]
Take my hand, take my whole life, too 牽我的手, 而且也帶走我的一生
For I can't help falling in love with you 因為我無法控制地愛上妳

[Chorus]
Like a river flows 像河流的水
Surely to the sea 一定會流到大海
Darling, so it goes 親愛的, 都是這樣演的
Some things are meant to be 有些事情註定會這樣的

[Outro]
Take my hand, take my whole life, too 牽我的手, 而且也帶走我的一生
For I can't help falling in love with you 因為我無法控制地愛上妳
For I can't help falling in love with you 因為我無法控制地愛上妳

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()