METALWINGS - Crying of the Sun 中英歌詞  金屬翅膀樂團 太陽的哭泣

Somewhere deep into the memories of night 深入某個記憶晦暗的地方

Secret signs are blazing a trail for. 觸景傷情開啟了

Somewhere far away in the cryptic mist 是某個遙遠難以理解迷霧

Two eyes still waiting for the light. 兩眼仍然等待光明

 

 

I see you far away 我看你離我很遠

In the sorrow of the night.處在悲傷黑暗中

When the shadows fall and the darkness rise. 當陰影落下起黑暗升起

You are shining still. 你仍然樂觀面對

I want to hear your scream of pain 我要聽你痛苦尖叫

Don’t stop to cry my sun.不要停止哭求我的溫暖

I feel your fly into a rage.我可以感到你發怒

Memory of night, day of thousands tears.悲傷的記憶, 每天以淚洗面

The eyes are ocean of the pain.兩眼露出悲傷如海深

The Crying of the Sun.太陽都哭泣

 

Scream for you to keep the memory in mind. 為你尖叫去保持你的記憶

Do you remember where is the way through the night? 你還記得有甚麼方法走出悲傷嗎?

 

Night of endless dreams light up the moment of forgiveness. 噩夢連連的夜點亮了寬恕的時刻

In the silent moon I’m praying for your tears.在寂靜夜色下, 我為你的憂傷祈禱

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()