close

 

I've been lonely 我一直是孤獨寂寞
I've been waiting for you 我一直等待著你
I'm pretending and that's all I can do 我假裝我一個人可以過活
The love I'm sending 我送出這個愛
Ain't making it through to your heart 並沒有讓他進入你的心

You've been hiding, never letting it show 你一直躲避從不讓它顯現
Always trying to keep it under control 總是試著讓它在你控制之下
You got it down and you're well 你完成它而且你做得很好
On the way to the top 順著路到頂端
But there's something that you forgot 但是這裏有些事你忘記了

What about love 愛是甚麼?
Don't you want someone to care about you 你要不要有人關心你
What about love 愛是甚麼?
Don't let it slip away 不要讓它溜走
What about love 愛是甚麼?
I only want to share it with you 我只是要你跟我分享
You might need it someday 你可能某天需要

I can't tell you what you're feeling inside 我無法告訴你, 甚麼是你內心的感情
I can't sell you what you don't want to buy 我無法賣你, 那些你不想買的
Something's missing and you got to 有些東西不見了而且你必需
Look back on your life 檢視你過去的生活
You know something here just ain't right 你知道這裡有些事情不對勁

What about love 愛是甚麼?
Don't you want someone to care about you 難道你不需要某人關心你嗎?
What about love  愛是甚麼?
Don't let it slip away 不要讓它溜走
What about love 愛是甚麼?
I only want to share it with you 我僅是想要跟你分享

What about love 愛是甚麼?
Don't you want someone to care about you 難道你不需要某人關心你嗎?
What about love 愛是甚麼?
Don't let it slip away 不要讓它溜走
What about love 愛是甚麼?
I only want to share it with you 我僅是想要跟你分享

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()