close

Alan Walker - Faded 衰退(人間迷走)

You were the shadow to my light 你是這陰影罩向我的光明
Did you feel us 你可感覺到我們
Another start 另外一個開始
You fade away 你逐漸消失
Afraid our aim is out of sight 恐怕我們的目標已經消失在視線內
Wanna see us 要看我們
Alive 活下來

Where are you now 現在你在哪裡?
Where are you now 現在你在哪裡?
Where are you now 現在你在哪裡?
Was it all in my fantasy 是否它僅存在我的幻想?
Where are you now 現在你在哪裡?
Were you only imaginary 你僅僅是一個想像中的人
Where are you now 現在你在哪裡?

Atlantis 亞特蘭提斯
Under the sea 在海底
Under the sea 在海底
Where are you now 現在你在哪裡?
Another dream 另外一個夢
The monsters running wild inside of me 在我內心的魔鬼變的狂野

I'm faded 我變衰弱
I'm faded 我變衰弱
So lost 如此的迷失
I'm faded 我變衰弱
I'm faded 我變衰弱
So lost 如此的失意
I'm faded 我變衰弱

These shallow waters, never met 那些淺淺的水, 從未符合
What I needed 我所需要的
I'm letting go 我讓他進行
A deeper dive 一個更深的潛水
Eternal silence of the sea 海的永恆沉寂
I'm breathing 我呼吸著
Alive 活著

Where are you now 現在你在哪裡?
Where are you now 現在你在哪裡?

Under the bright 在光亮之下
But faded lights 但是光逐漸變暗
You set my heart on fire 你讓我的心充滿怒火
Where are you now 現在你在哪裡?
Where are you now 現在你在哪裡?

Where are you now 現在你在哪裡?
Atlantis 亞特蘭提斯
Under the sea 在海底
Under the sea 在海底
Where are you now 現在你在哪裡?
Another dream 另外一個夢
The monsters running wild inside of me 在我內心的魔鬼變的狂野

I'm faded 我變衰弱
I'm faded 我變衰弱
So lost 如此的迷失
I'm faded 我變衰弱
I'm faded 我變衰弱
So lost 如此的失意
I'm faded 我變衰弱

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 中文歌詞 love
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()