close

老爺爺點播的, 卻很像為我點播的....真的時機很巧

Robbie Williams - Better Man 更好的男人

Send someone to love me 送某人來愛我
I need to rest in arms 我需要躺在她手臂上休息
Keep me safe from harm 讓我避免被傷害得到安全
In pouring rain 在傾盆大雨中

Give me endless summer 給我永遠的夏天
Lord I fear the cold 主啊我感覺到寒冷
Feel I'm getting old 感覺我一天天變老
Before my time 在我的時間來到前

As my soul heals the shame 當我的靈魂治癒我的害羞
I will grow through this pain 我將通過這段痛苦長大
Lord I'm doing all I can 主啊我會盡一切努力
To be a better man 變成一個更好的男人

Go easy on my conscious 把意識放鬆
'Cause it's not my fault 因為這不是我的錯
I know I've been taught 我知道我被教導過
To take the blame 要責怪自己

Rest assured my angels 放心我的天使
Will catch my tears 將會接住我的眼淚
Walk me out of here 讓我走出這裡
I'm in pain 我在痛苦之中

As my soul heals the shame  當我的靈魂治癒我的害羞
I will grow through this pain 我將通過這段痛苦長大

Lord I'm doing all I can 主啊我會盡一切努力
To be a better man 變成一個更好的男人

Once you've found that lover 當你發現了那個愛人
You're homeward bound 你將踏上回家的路
Love is all around 愛充滿四周
Love is all around 愛充滿四周

I know some have fallen 我知道有些已經跌倒
On stony ground 在布滿石頭的地上
But love is all around 但是愛充滿四周

Send someone to love me 送某人來愛我
I need to rest in arms 我需要躺在她手臂上休息
Keep me safe from harm 讓我避免被傷害得到安全
In pouring rain 在傾盆大雨中

Give me endless summer 給我永遠的夏天
Lord I fear the cold 主啊我感覺到寒冷
Feel I'm getting old 感覺我一天天變老
Before my time 在我的時間來到前

As my soul heals the shame 當我的靈魂治癒我的害羞
I will grow through this pain 我將通過這段痛苦長大
Lord I'm doing all I can 主啊我會盡一切努力
To be a better man 變成一個更好的男人

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()