Lady Antebellum - Need You Now 迫切需要你

Picture perfect memories 鮮明的記憶
Scattered all around the floor 粉碎散落在整個地板
Reaching for the phone 'cause, I can't fight it anymore 拿起電話, 因為我再也忍不住了
And I wonder if I ever cross your mind 而且我懷疑假如我曾經進入你的心中
For me it happens all the time 對我而言, 你常駐我心裡
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now 現在是凌晨一點十五分, 我獨自一個, 我現在需要你
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now 曾說過我不會再打電話, 但是我失去控制, 我現在需要你
And I don't know how I can do without, I just need you now 而且我不知道沒有你我要怎麼做, 我就是現在需要你
Another shot of whiskey, can't stop looking at the door 另外一杯威士忌, 無法不去注視大門
Wishing you'd come sweepin' in the way you did before 希望看到你像以前一樣, 氣沖沖地進來打翻你經過的一切
And I wonder if I ever cross your mind 而且我懷疑假如我曾經進入你的心中
For me it happens all the time 對我而言, 你常駐我心裡
It's a quarter after one, I'm a little drunk, and I need you now 現在是凌晨一點十五分, 我有點醉了, 我現在需要你
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now  曾說過我不會再打電話, 但是我失去控制, 我現在需要你
And I don't know how I can do without, I just need you now  而且我不知道沒有你我要怎麼做, 我就是現在需要你
Whoa oh whoa
Guess I'd rather hurt than feel nothing at all 我猜我寧願受傷害也比麻木不仁好
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now 現在是凌晨一點十五分, 我獨自一個, 我現在需要你
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now 我說過我不再找你, 但是我有點醉而且現在需要你
And I don't know how I can do without, I just need you now 而且我不知道沒有你我要怎麼做, 我就是現在需要你
I just need you now 我就是現在需要你
Oh baby I need you now ooh ooh ㄡ寶貝, 我需要你 ㄡㄡ
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()