close

James Blunt - You're Beautiful 妳是漂亮的

My life is brilliant 我的生命非常光明
My life is brilliant 我的生命非常光明
My love is pure 我的愛是純潔的
I saw an angel 我看到一個天使
Of that I'm sure 我非常確定
She smiled at me on the subway她在地鐵站對我微笑
She was with another man 那時候她和別的男人
But I won't lose no sleep on that 但是我不會因此失眠
'Cause I've got a plan 因為我有一個計劃
You're beautiful 你是美麗的
You're beautiful 你是漂亮的
You're beautiful, it's true 你是漂亮, 這是真的
I saw your face in a crowded place 我看過你的面容在群眾之中
And I don't know what to do 我不知道要怎麼辦?
'Cause I'll never be with you 因為我將不會跟你在一起
Yes, she caught my eye 是的, 她吸引我的目光
As we walked on by 我們面對面錯過
She could see from my face that I was 她可以從我的臉上看出來我是
Fuckin' high 非常的興奮
And I don't think that I'll see her again 我不認為我可以在見到她
But we shared a moment that will last 'til the end 但是我們共享片刻, 直到生命結束
You're beautiful 你是美麗的
You're beautiful 你是漂亮的
You're beautiful, it's true 你是漂亮, 這是真的
I saw your face in a crowded place 我看過你的面容在群眾之中
And I don't know what to do 我不知道要怎麼辦?
'Cause I'll never be with you 因為我將不會跟你在一起
La-la-la-la
La-la-la-la
La-la-la-la, la
You're beautiful 你是美麗的
You're beautiful 你是漂亮的
You're beautiful, it's true 你是漂亮, 這是真的
There must be an angel with a smile on her face 這一定是臉上掛著微笑的天使
When she thought up that I should be with you 當她想出方法, 我將一定跟妳在一起
But it's time to face the truth 但這是面對事實的時候
I will never be with you 我將不會跟妳在一起

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()