The Cranberries - Dreams 夢想

All my life 我的一生

is changing everyday 每天都在改變

In every possible way 在每一個可能的路徑

 

Though my dreams 所以我的夢想

It's never quite as it seems 它從來不很像它所呈現的一樣

Never quite as it seems從來不很像它所呈現的一樣

 

I know I've felt like this before 我知道以前有過像這樣感覺

But now I'm feeling it even more 但是我知道我感覺甚至比以前還強烈

Because it came from you 因為這感覺從你而來

 

Then I open up and see 然後我張眼觀察

The person falling here is me 墜入情網這裡的人是我

A different way to be 是一個不同的方式

 

I want more,我要更多

impossible to ignore 不可能被忽略

Impossible to ignore 不可能被忽略

 

And they'll come true 他們將會實現

Impossible not to do 不可能不去做

Impossible not to do 不可能不去做

 

And now I tell you openly 現在我誠實地告訴你

You have my heart so don't hurt me 你得到我的心所以不要傷害我

You're what I couldn't find 你是那個我無法找到

A totally amazing mind 一個完全令人喜愛的心

So understanding and so kind 如此善解人意而且如此溫柔

You're everything to me 對我而言你是我的一切

 

Oh my life ㄡ我的生命

is changing everyday 每天都在改變

In every possible way 在每一個不同的路徑

 

And though my dreams 所以我的夢想

It's never quite as it seems 它從來不很像它所呈現的一樣

Cause you're a dream to me 因為你對我而言是一個夢想

Dream to me 對我而言是一個夢想

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()