close

Ed Sheeran - Perfect (Official Music Video)

I found a love for me 我為我找到一個愛人
Darling just dive right in 親愛的只要愛上我
And follow my lead 而且跟隨我來
Well I found a girl beautiful and sweet

我發現一個女孩如此美麗又甜蜜
I never knew you were the someone waiting for me

我從未知道妳是那個等待我的人
'Cause we were just kids when we fell in love

因為我們戀愛的時候只是小孩子

Not knowing what it was 不知道這是什麼?
I will not give you up this time 這次我不要再放棄妳了
But darling, just kiss me slow, your heart is all I own

但是親愛的 只要溫柔的吻我 妳的心是我所有的一切
And in your eyes you're holding mine 在妳的眼裡妳注視著我

Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms

寶貝, 我雙手抱著妳在黑暗中跳舞
Barefoot on the grass, listening to our favorite song

赤腳踩在草地上, 聽著我們喜愛的歌
When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath

當妳說妳看起來很雜亂 我低聲呢喃著
But you heard it, darling, you look perfect tonight

但妳仍然聽到, 親愛的 妳今晚看起來完美無瑕

Well I found a woman, stronger than anyone I know

我發現一個女人 比我所知道的任何人還堅強
She shares my dreams, I hope that someday I'll share her home

她分享我的夢想 我希望有一天我可以分享她的家
I found a love, to carry more than just my secrets

我發現一個愛, 能去實現而不僅僅是我的秘密
To carry love, to carry children of our own

去實現愛, 去實現我們童年擁有的
We are still kids, but we're so in love

我們仍然是小孩 但是我們愛得如此深
Fighting against all odds 抵抗所有的可能阻礙
I know we'll be alright this time 我知道這時候我們沒問題
Darling, just hold my hand 親愛的 只要握著我的手
Be my girl, I'll be your man 成為我的女人 我將成為妳的男人
I see my future in your eyes 我在妳的眼中看到未來

Baby, I'm dancing in the dark, with you between my arms 

寶貝, 我雙手抱著妳在黑暗中跳舞
Barefoot on the grass, listening to our favorite song 

赤腳踩在草地上, 聽著我們喜愛的歌
When I saw you in that dress, looking so beautiful

當我看到妳穿那件洋裝 看起來如此美麗
I don't deserve this, darling, you look perfect tonight

我配不上妳, 親愛的, 今晚妳看起來完美無瑕

Baby, I'm dancing in the dark, with you between my arms 

寶貝, 我雙手抱著妳在黑暗中跳舞
Barefoot on the grass, listening to our favorite song 

赤腳踩在草地上, 聽著我們喜愛的歌
I have faith in what I see 我所看到的讓我充滿信心
Now I know I have met an angel in person 現在我知道我個人遇見了天使
And she looks perfect 她看起來如此完美無瑕
I don't deserve this 我配不上這個
You look perfect tonight 妳看起來如此完美無瑕

Ed Sheeran - Perfect Duet (with Beyonce) lyrics

[Verse 1: Ed Sheeran]
I found a love for me 我找到一個愛人
Oh darling, just dive right in and follow my lead 

親愛的, 僅要愛上我, 而且跟隨著我
Well, I found a girl, beautiful and sweet 

我發現一個女孩如此美麗又甜蜜
Oh, I never knew you were the someone waitin' for me 

我從未知道妳是那個一直等待我的人
'Cause we were just kids when we fell in love 

因為我們戀愛的時候只是小孩子
Not knowin' what it was 不知道這是什麼?
I will not give you up this time 這次我不要再放棄
But darling, just kiss me slow, your heart is all I own 

但是親愛的 只要溫柔的吻我 , 妳的心是我的全部
And in your eyes, you're holding mine 在妳的眼裡, 妳注視著我

[Chorus 1: Ed Sheeran]
Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms 

寶貝, 我抱著妳在黑暗中跳舞
Barefoot on the grass, listening to our favourite song 

赤腳踩在草地上, 聽著我們喜愛的歌
When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath 

當妳說妳看起來很雜亂 我輕輕呢喃著
But you heard it, darling, you look perfect tonight 

但是妳聽到了 親愛的 你今晚看起來完美無瑕

[Verse 2: Beyoncé]
Well, I found a man stronger than anyone I know 

我發現一個男人 比我所知道的任何人還堅強
He shares my dreams, I hope that someday we'll share a home 

他分享我的夢想 我希望有一天我可以分享他的家
I found a love to carry more than just my secrets 

我發現一個愛, 能去實現而不僅僅是我的秘密
To carry love, to carry children of our own 

去實現愛, 去實現我們童年擁有的
We are still kids, but we're so in love 

我們仍然是小孩 但是我們愛得如此深
Fightin' against all odds 抵抗所有的可能阻礙
I know we'll be alright this time 我知道這時候我們沒問題
Darling, just hold my hand 親愛的, 只要握著我的手
Be your girl, you'll be my man 成為你的女人, 你將成為我的男人
And I see my future in your eyes 我在你的眼中看到未來

[Chorus 2: Beyoncé, Ed Sheeran & Both]
Well, baby, I'm dancing in the dark with you between my arms 

寶貝, 我和抱著妳在黑暗中跳舞
Barefoot on the grass while listening to our favorite song 

赤腳踩在草地上, 聽著我們喜愛的歌
When I saw you in that dress looking so beautiful 

當我看到妳穿那件洋裝 看起來如此美麗
I don't deserve this, darling, you look perfect tonight 

我配不上妳, 親愛的, 今晚妳看起來完美無瑕

[Instrumental]

[Chorus 3: Beyoncé, Ed Sheeran & Both]
Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms 

寶貝, 我和抱著妳在黑暗中跳舞
Barefoot on the grass, while listenin' to our favorite song 

赤腳踩在草地上, 聽著我們喜愛的歌
I have faith in what I see 我所看到的讓我充滿信心
Now I know I have met an angel in person 

現在我知道我遇見了天使
And she looks perfect, and he looks perfect

她看起來如此完美無瑕 他看起來如此完美無瑕
No, I don't deserve this 不 我配不上這個
You look perfect tonight 今晚妳(你)看起來如此完美無瑕

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()