Ellie Goulding 歌聲帶著鼻音, 卻有著清晰空靈撫媚的穿透感, love me like you do 令人驚豔

 

Ellie Goulding - How Long Will I Love You  我會愛你多久

How long will I love you 我會愛你妳多久
As long as stars are above you 只要星星在妳頭上那麼久
And longer if I can 而且只要我可以活那麼久
How long will I need you 多久我會需要妳
As long as the seasons need to 久的就像四季變換
Follow their plan 跟隨著他們的律動
How long will I be with you 多久我會跟妳在一起
As long as the sea is bound to 久的就像海洋連結
Wash up on the sand 清洗著沙灘
How long will I want you 多久我需要妳
As long as you want me to 只要你需要我那麼久
And longer by far 而且更久
How long will I hold you 多久我會抱著妳
As long as your father told you 久的就像妳父親告訴妳
As long as you can 只要妳能堅持那麼久
How long will I give to you 多久我會給妳一切
As long as I live through you 只要我們住在一起那麼久
However long you say 多久妳自己說
How long will I love you 我會愛你多久
As long as stars are above you 只要星星掛在妳頭上那麼久
And longer if I may 假如我可以活那麼久
How long will I love you 我會愛你多久
As long as stars are above you 只要星星掛在妳頭上那麼久

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()